Nākamajā, Riodežaneiro Vasaras Olimpisko spēļu gadā, AS “Latvenergo” elektroenerģijas tirdzniecības zīmols “Elektrum” iegūst tiesības izmantot Latvijas Olimpiskās komandas grafisko identitāti un izvietot reklāmu Olimpiskajos centros Latvijā. Līgums paredz arī vienošanos par “Elektrum” nosaukuma piešķiršanu “Olimpiskajam sporta centram” Rīgā.
“Sports iet pāri robežām un arī Latvenergo jau sen vairs nav tikai Latvijas uzņēmums, bet Baltijas mēroga komersants ar lielāko tirgus daļu. Sports uzrunā miljoniem cilvēku visā pasaulē un arī Latvenergo ir jāuzrunā vairāki miljoni klientu arvien pieaugošas konkurences apstākļos. Gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts AS “Latvenergo” tirdzniecības zīmols “Elektrum” un līgums ar LOK apstiprina savstarpējās sadarbības ieguvumus gan komerciāli, gan emocionāli. Īstenot kopīgas aktivitātes Olimpiskajā gadā, kad visu uzmanība būs pievērsta galvenajam notikumam sportā, ir rūpīgi izsvērts solis ar abpusēji izdevīgiem ieguvumiem mūsu sportistiem, klientiem un nacionālajam uzņēmumam,” – ar AS “Latvenergo” un LOK sadarbību iepazīstina Āris Žīgurs, AS “Latvenergo” valdes priekšsēdētājs.
“Šī ir ļoti nozīmīga diena Latvijas Olimpiskajai komitejai, jo ne tikai esam panākuši vienošanos ar Baltijas vadošo elektroenerģijas ražotāju AS “Latvenergo”, bet tādējādi atgriežamies pie saknēm, jo “Latvenergo” jau līdz 2001.gadam ir bijis Olimpiskās kustības atbalstītājs”, līguma parakstīšanas pasākumā gandarījumu pauda LOK prezidents Aldons Vrubļevskis. “Latvijas Olimpiskā komiteja ir gandarīta, ka elektroenerģijas tirgus līderis ir izvēlējies sporta nozares līderi. AS “Latvenergo” sniegtais atbalsts darbosies vairākos virzienos – tas ne tikai palīdzēs Latvijas sportistiem labāk sagatavoties Riodežaneiro Olimpiskajām spēlēm un citām nozīmīgākajām sacensībām, bet arī aktivizēs sporta darbu lielākajos un aktīvākajos Olimpiskajos sporta centros reģionos – Valmierā, Ventspilī un Rīgā.”
Atbilstoši tirdzniecības zīmola stratēģiskajiem biznesa mērķiem, sadarbība ar LOK ir nacionāla mēroga projekts, kas nodrošina plašu “Elektrum” mērķa auditorijas sasniedzamību visā Latvijas teritorijā. Uldis Bariss, AS “Latvenergo” valdes loceklis, par izvēles ieguvumiem: “Tāpat kā mūsu Olimpiskās komandas sportistiem, arī ”Elektrum” ir ambiciozi un konkrēti mērķi. Projekts atbalso mūsu zīmola vērtības un pozicionējumu – dzīvīgums un draudzīga enerģija, ko vēlamies sniegt saviem klientiem un bez kā nav iespējami uzvaru nesoši starti Olimpiskajās spēlēs. “Elektrum” klienti ir visā Latvijā un arī Olimpiskā ideja ir vērsta uz visu sabiedrību, līdz ar to šajā ilgtermiņa projektā tiks īstenotas plaša zīmola aktivizācijas programma reģionos, kā arī tā nacionālais mērogs veicinās “Elektrum” zīmola atpazīstamību.”
Veicinot AS “Latvenergo” tirdzniecības mērķus, stiprinot tirdzniecības zīmola “Elektrum” atpazīstamību un īstenojot partnerību ar LOKOlimpiskajā periodā “Rio 2016”, tiek noslēgts reklāmas līgums, kas nodrošina iespēju “Elektrum” izmantot savām mārketinga aktivitātēm tāda mēroga notikumu kā Latvijas sportistu līdzdalība Olimpiskajās spēlēs. Līgumā paredzētais – pirmkārt, “Elektrum” zīmols tiek integrēts Rīgas Olimpiskā Sporta centra nosaukumā. Otrkārt, “Elektrum” reklāmas izvietojums Latvijā populārākajos un apmeklētākajos Olimpiskajos sporta centros Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Treškārt, Latvenergo izvieto reklāmu “Rio 2016” Olimpisko pasākumu programmā, piem., LOK rīkotos pasākumos ar sportistiem. Ceturtkārt, tiek iegūtas tiesības izmantot Olimpiskās komandas grafisko identitāti “Elektrum” zīmola Latvijas mēroga mārketinga kampaņās 2016. gadā. Lai nodrošinātu maksimālu atdevi no reklāmas līguma un biznesa mērķu sasniegšanu, tiek slēgts ilgtermiņa līgums divu gadu periodam un šo divu gadu laikā līguma summa ir 370 000 eiro.