Pirms noslēdzošā brauciena [olympian id="556" name="Melbārdis"] kopā ar stūmēju [olympian id="477" name="Daumantu Dreiškenu"] bija dalītajā piektajā vietā, jo tāds pats laiks summā bija arī krievam Aleksandram Kasjanovam.
Tomēr ceturto braucienu Kasjanovs veica ļoti labi, kamēr latviešiem brauciens nebija tas veiksmīgākais, no krieva atpaliekot par 18 sekundes simtdaļām. Taču pēc tam vairākkārt trasē kļūdījās kanādietis Džastins Kripss, kurš summā atkrita uz sesto vietu, bet latviešu divnieks aizsteidzās viņam priekšā, summā iegūstot piekto vietu.
Ceturtajā braucienā Melbārdis uzrādīja astoto labāko rezultātu.
Savukārt par Olimpisko čempionu pirmo reizi karjerā kļuva 39 gadus vecais krievs Aleksandrs Zubkovs ar stūmēju Alekseju Vojevodu, kurš summā Melbārža divnieku apsteidza par 1,09 sekundēm.
Iepriekš Zubkovs divniekos bija izcīnījis tikai bronzu - pirms četriem gadiem Vankūveras Olimpiskajās spēlēs.
Tikmēr otra Latvijas divnieka ekipāža - [olympian id="624" name="Oskars Ķibermanis"] ar [olympian id="622" name="Vairi Leibomu"] - šajā Olimpiādē ierindojās 16.vietā.
Par Olimpisko vicečempionu kļuva Šveices pirmā ekipāža ar pilotu Beātu Hefti un stūmēju Aleksu Baumanu, Zubkovam piekāpjoties par 0,66 sekundēm. Tikmēr par mata tiesu bronzu izcīnīja amerikānis Stīvens Holkombs ar stūmēju Stīvenu Lengtonu, ceturtajā vietā finišējušo Kasjanovu apsteidzot tikai par 0,03 sekundēm.
No Holkomba Melbārdis atpalika par 0,21 sekundi.
Zīmīgi, ka amerikāņi medaļu divnieku sacensībās izcīnījuši pirmo reizi kopš 1952.gada.
Vīriešu bobslejistiem vēl atlicis aizvadīt četrinieku sacensības, kas norisināsies nedēļas nogalē.
Vankūveras Olimpiskajās spēlēs pirms četriem gadiem Latvijas labākais pilots bija [olympian id="474" name="Jānis Miņins"], kuram brīžiem konkurenci sagādāja [olympian id="555" name="Edgars Maskalāns"], bet tagadējie piloti Melbārdis un Ķibermanis vēl pat nebija sēdušies pie kamanu vadības. Tomēr Miņinu neilgi pēc ierašanās Vankūverā skāra veselības problēmas, no kurām viņš nepaguva atlabt, un šajās sacensībās uz starta izgāja vien Maskalāns. Nākamo sezonu Latvijas izlase iesāka ar tādu pat pilotu sastāvu, tomēr startēja vien Eiropas kausa posmos, un 2011.gada sākumā pēc konflikta Miņins pameta Latvijas izlasi, un vēlāk izrādījās, ka tas nozīmē arī viņa karjeras beigas. Savukārt Maskalāns traumu dēļ karjeru beidza 2012.gada rudenī.