Kopumā projektā piedalīsies 49 Latvijas skolu 3. un 4. klases - 1200 skolēnu. Līvānu 1. vidusskolas 3. b klases audzinātāja Anita Ancāne informē, ka projektā iesaistītajām klasēm katru nedēļu papildus tām divām sporta stundām, kas paredzētas obligātajā izglītības programmā, notiek arī trīs fakultatīvas sporta nodarbības. Projekta laikā viena no papildus nodarbībām ik nedēļu būs peldēšana, tāpat trešklasnieki ik nedēļu piedalīsies stājas korekcijas un vingrošanas nodarbībās. 3.b klases skolēni ar savu sporta skolotāju Inetu Smilškalni piedalījās projekta prezentācijas un atklāšanas pasākumā Rīgas Olimpiskajā centrā. Projekta idejas autors, olimpiskais vicečempions un Latvijas Olimpiskās komitejas ģenerālsekretārs Zoržs Tikmers katras komandas kapteinim svinīgi pasniedza karogu.
“Vēlamies aktualizēt jautājumu par mūsu bērnu veselību un fizisko sagatavotību. Projekta realizācija pierādīs, ka papildus sporta stundas nepalielina noslodzi, bet gan tas ir ieguldījums bērnu attīstībā un veselībā, kā arī uzlabo viņu spējas darīt ikdienas lietas. Ceru, ka projekts pierādīs savu lietderību un pēc mūsu piemēra tas tiks izstrādāts un ieviests visas valsts teritorijā,” projekta atklāšanā sacīja Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis.
Pateicoties sporta skolotājas Inetas Smilškalnes iniciatīvai un entuziasmam, 3. b klase tika pieteikta projektam. Skolotāja neslēpj gandarījumu, ka arī Livānu bērniem ir iespēja piedalīties projektā “Sporto visa klase”. Skolas direktors un sporta skolotājs Juris lesalnieks atzīst: “Par to, kā tas viss norisināsies, un par pirmajiem rezultātiem varēsim spriest maijā. Šobrīd domāju, — kas gan varētu būt labāks, kā bērniem vairākas reizes nedēļā ļaut dažādi kustēties, kas tieši šajā vecumā ir arī pats nepieciešamākais. Vērtēju to tikai pozitīvi,” uzsver Juris lesalnieks.
Arī paši trešklasnieki izrāda lielu interesi un prieku par peldbaseina apmeklējumiem un dinamiskajām sporta aktivitātēm. Neapšaubāmi liela nozīme ir bērnu vecāku ieinteresētībai un atbalstam.
Bērni ir dažādi, kāds ir vairāk sportisks, kāds mazāk, bet vislielākie ieguvēji šajā projektā būs tieši tie bērni, kuri netrenējas nekur ārpus skolas sporta stundām un kuriem fiziskās dotības ir daudz vājākas. Projekta laikā tiks analizēti ne tikai fizisko spēju, veselības un stājas mērījumi, individuālā izaugsme, bet tiks analizētas arī projektā iesaistīto bērnu sekmes. Dažādi pētījumi ir pierādījuši, ka fiziskas aktivitātes uzlabo ari bērnu sekmes skolā.